Kategorie
Ostatnie wpisy
- AI w marketingu: 6 wad i zalet do wzięcia pod uwagę
- Zarządzanie budżetem call center: Jak efektywnie obniżyć wydatki?
- Media społecznościowe w biznesie: platformy i ich potencjał
- Abonament dla firm – jaką opcję wybrać w zależności od wielkości przedsiębiorstwa?
- Project Management – studia dla przyszłych kierowników projektów!
Znajdź nas
-
Co to jest system whistleblowingowy?
Wszelkie nieprawidłowości w działaniu firmy względem przepisów prawa powinny być szybko wychwytywane. Służy temu system whistleblowingowy. Dowiedz się więcej!
-
Trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi – benefity wspierające work-life balance
To czego najczęściej brakuje pracownikom, to czas. Dlatego benefity pracownicze pomagające zachować równowagę między pracą a życiem osobistym są tak popularne.
-
Ocena kompetencji pracowników metodą Harrison Assessments
Ocena kompetencji pracowników oraz kandydatów może być kluczowa dla efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi. Poznaj narzędzie do oceny kompetencji.
-
Menedżer i jego rozwój, czyli szkolenia menedżerskie
Kompetencje menedżerów mogą się okazać jednym z kluczowych czynników decydujących sukcesie firmy. Dowiedz się jak rozwijać umiejętności menedżerskie.
-
Reklamy Performance Max – ile warto przeznaczyć budżetu reklamowego?
Program Google Ads ulega ciągłym zmianom, aby lepiej spełniać potrzeby reklamodawców. Jedną z najnowszych zmian są kampanie samo-uczące Performance Max.
-
Czym jest Rada Nadzorcza i jak zostać członkiem RN?
Chcesz wiedzieć czym jest Rada Nadzorcza oraz jakie są jej obowiązki i kompetencje? Poznaj najważniejsze fakty dotyczące RN oraz odpowiedzialności członków RN.
-
Kompendium wiedzy o bezpieczeństwie danych osobowych
Dowiedz się dlaczego ochrona danych osobowych powinna być priorytetem każdej firmy oraz jak podnosić bezpieczeństwo danych osobowych w przedsiębiorstwie.
-
Budowanie motywacji i zarządzanie zaangażowaniem pracowników
Motywowanie zespołów jest jednym z podstawowych zadań menedżera i jednocześnie jednym z największych wyzwań w jego pracy. Jak nauczyć się motywowania?
-
Ocena pracownicza: MBO, SMART, feedback, ocena 360 stopni
Zarządzając ludźmi warto znać różne systemy oceny pracowniczej i ich zalety. W dzisiejszym artykule przedstawiamy najpopularniejsze metodyki oceny pracowniczej!
-
Dlaczego warto i jak dbać o zaangażowanie pracowników?
Wprowadzenie praktyk takich jak job crafting, inicjatywy wellbeing oraz promowanie work-life balance może pozytywnie wpływać na zaangażowanie pracowników.
-
Networking – jak skutecznie budować sieć kontaktów?
Networking to więcej niż sztuka prowadzenia rozmów biznesowych na elitarnych spotkaniach branżowych. Dowiedz się jak efektywnie nawiązywać kontakty w bzinesie?
-
Zakupy w firmie – kompendium wiedzy o działach zakupów
Dowiedz się czym zajmuje się dział zakupów, jakie są jego obowiązki oraz sprawdź jakie kompetencje zawodowe potrzebne są w dziale zakupów i zaopatrzenia.
-
Outsourcing kadr i płac: kiedy warto z niego skorzystać?
Dowiedz się na czym polega outsourcing kadr i płac oraz jakie usługi wchodzą w jego skład. Sprawdź też, ile kosztują usługi kadrowo-płacowe w Polsce.
-
Jak skutecznie przeprowadzić proces zmiany w organizacji?
Świat biznesu ulega szybkim i głębokim zmianom. W rzeczywistości VUCA umiejętność zarządzania zmianą staje się jedną z kluczowych umiejętności menedżerskich.
-
Sprawozdanie finansowe – czym jest, z czego się składa?
Dowiedz się cym jest sprawozdanie finansowe, kto zobowiązany jest je przygotować, z jakich elementów się składa oraz w jaki sposób złożyć je do KRS?
-
Czy warto skorzystać z usług doradczych przy ubieganiu się o fundusze unijne?
Dowiedz się czym są fundusze unijne oraz sprawdź jak usługi doradcze w zakresie funduszy unijnych mogą Ci pomóc uzyskać dofinansowanie z funduszy unijnych.
-
Poznaj NVC, czyli komunikację bez przemocy
Dowiedz się na czym polega NVC, jakie korzyści niesie i w jaki sposób pomóc wdrożyć w organizacji komunikację bez przemocy.
-
Gemba walk – jak przeprowadzić dobry Gemba walk?
Dowiedz się czym jest Gemba walk i w jaki sposób może pomóc w poprawie procesów produkcyjnych i zapewnieniu wysokiej jakości w fabryce.
-
Nowoczesne podejście do przestrzeni biurowej
Dowiedz się na czym polegają i jakie zalety mają usługi takie jak wirtualne biuro i adres, coworking oraz biura serwisowane dla przedsiębiorstw.
-
Czym jest Six Sigma i dlaczego warto wdrożyć 6S?
Dowiedz się czym jest Six Sigma i jak wykorzystać ta metodykę do poprawienia efektywności działania przedsiębiorstwa. Sprawdź szkolenia Six Sigma!
-
First Time Manager – kim jest, jak wspierać go w nowej roli?
Dowiedz się kim jest First Time Manager, jakie wyzwania przed nim stoją oraz jaka jest rola liderów w zapewnieniu nowo mianowanym menedżerom udanego startu.
-
Savoir-vivre i etykieta w biznesie
Dowiedz się czym jest savoir-vivre, dlaczego jest ważny również w biznesie oraz jakie są zasady biznesowej etykiety i manier.
-
Mistrzowskie zarządzanie zespołem!
Zarządzanie zespołem to jedna z kluczowych kompetencji menedżera. Jak jednak rozwijać umiejętność zarządzania zespołem oraz inne kompetencje menadżerskie?
-
Co to jest Power BI oraz Power BI Desktop?
Dowiedz się czym jest usługa Power BI oraz jakie możliwości stwarza dla przedsiębiorstw poszukujących przewag konkurencyjnych.