Kategorie
Ostatnie wpisy
Znajdź nas
-
Reklamy Performance Max – ile warto przeznaczyć budżetu reklamowego?
Program Google Ads ulega ciągłym zmianom, aby lepiej spełniać potrzeby reklamodawców. Jedną z najnowszych zmian są kampanie samo-uczące Performance Max.
-
Przewodnik wdrażania BIMI dla identyfikacji wizualnej
Identyfikacja wizualna firmy to nie tylko wizytówki i papier firmowy. Składa się na nią również branding e-mailowy, który powinien być ciekawy i godny zaufania.
-
Sztuczna inteligencja w e-commerce: Przyszłość zakupów
Sztuczna inteligencja (AI) rewolucjonizuje e-commerce, otwierając nowe możliwości dla zakupów online oraz pomagająć w pozycjonowaniu sklepów internetowych.
-
Jaka metoda wydruku materiałów reklamowych jest najlepsza? Sprawdź!
Nowoczesne technologie przyniosły znaczące innowacje w dziedzinie druku reklamowego. Warto poznać współczesne możliwości i zastosowania druku reklamowego.
-
Wykorzystanie psychologii koloru w projektowaniu sklepów odzieżowych
Wiele sklepów odzieżowych wykorzystuje magię kolorów, aby przyciągać wzrok i pozytywnie oddziaływać na klientów. Dowiedz się czym jest psychologia koloru.
-
AI w marketingu: 6 wad i zalet do wzięcia pod uwagę
Korzystasz z AI w marketingu? A może masz zamiar zacząć? Dowiedz się, gdzie leżą mocne i słabe strony tej technologii i gdzie może pomóc, a gdzie zaszkodzić.
-
Promocja sprzedaży — czy gadżety reklamowe to dobry pomysł?
Współczesny marketing zapewnia bogactwo form reklamowych. Jedną z nich są gadżety reklamowe, które mogą służyć promocji, ale też być niezwykle praktyczne.
-
Kursy i szkolenia, które pomogą Ci poznać programy Adobe
Poznaj kursy i szkolenia z oprogramowania firmy Adobe, które pozwolą Ci rozwinąć swój warsztat twórcy kreatywnego i podnieść atrakcyjność na rynku pracy.
-
Co warto wiedzieć o badaniach ankietowych?
Zajmujesz się marketingiem lub sprzedażą? Poznaj czym są szybkie ankiety online, które pozwalają zbierać dane marketingowe oraz badać rynek.
-
Co to jest dropshipping? Jak zacząć dropshipping?
Dropshipping to popularny model prowadzenia handlu internetowego. Dowiedz się na czym polega oraz jak zacząć sprzedaż w modelu dropshipping?
-
Nowoczesne rozwiązania w reklamie wizualnej
Promocja usługi, produktu czy marki ma na celu zwiększenie świadomości, zaufania i sprzedaży. Dowiedz się jak reklama wizualna pomaga w osiągnięciu tych celów?
-
Polówki z nadrukiem – idealne na eventy firmowe
Organizujesz event firmowy? Koszulki polo pomogą Ci zeprezentować logo, slogan czy specjalną grafikę, aby przykuć uwagę i pozostawić trwały ślad w pamięci!
-
SEO lokalne – na czym polega pozycjonowanie lokalne?
Czym jest pozycjonowanie lokalne? Jakie korzyści firmie może przynieść SEO lokalne? Jakie działania należy podjąć, aby osiągnąć dobre wyniki lokalne?
-
Dlaczego warto aktualizować systemy CMS
Dowiedz się czemu warto regularnie aktualizować systemy CMS oraz jakie zagrożenia dla działania twojej strony internetowej i biznesu niesie brak aktualizacji.
-
Webinar – wszystko co chcesz wiedzieć o webinarach!
Dowiedz się czym są webinary, jak wygląda ich przebieg oraz poznaj wskazówki jak zorganizować skuteczny webinar, który przyciągnie wielu uczestników!
-
Jak dobrać odzież reklamową do specyfiki Twojej firmy?
Odzież reklamowa od lat stanowi skuteczny sposób na promocję firmy i oferowanych przez nią produktów lub usług. Czym kierować się wybierając odzież reklamową?
-
Jaka jest najlepsza strona internetowa?
Uruchomienie własnej strony internetowej to spore wyzwanie. Wymaga wiedzy, znajomości aktualnych trendów i standardów. Dowiedz się jak to zrobić dobrze?
-
Szkolenia stacjonarne z zakresu Google Ads – czy warto się na nie zdecydować?
Dostrzegasz potencjał tkwiący w Google Ads, ale potrzebujesz wsparcia w starcie z pierwszymi reklamami? Sprawdź szkolenia dotyczące Google Ads.
-
Social media jak się ich nauczyć, czyli szkolenia i kursy z social media
Social media stwarzają bogate możliwości firmom na dotarcie do konsumentów, budowanie marki i promocję oferowanych produktów i usług.
-
Handel internetowy: szkolenia i kursy
Sprawdź jakimi szkoleniami i kursami warto zainteresować się prowadząc działalność handlową przez sieć Internet, czyli w tzw. e-commerce.
-
Szkolenia marketingowe w firmie
Sprawdź jakie szkolenia marketingowe pomogą Ci zaistnieć z twoimi produktami i usługami na rynkach krajowym i międzynarodowych?
-
Zarządzanie marką – Brand Management
Każda firma chciałaby posiadać silną markę, która będzie swoją atrakcyjnością przyciągać rzesze wiernych klientów. Jak to jednak osiągnąć? Jak wesprzeć budowanie marki poprzez przemyślaną strategię komunikacji i strategiczne pozycjonowanie marki? Z naszego artykułu dowiesz się na czym polega zarządzanie marką i kim jest Brand Manager? Sprawdzisz również jakie szkolenia i kursy dla Brand Managerów oraz…
-
Szkolenia z VBA (Visual Basic for Applications)
Język VBA stwarza bogate możliwości automatyzacji pracy z danymi i podniesienia poziomu i jakości przygotowywanych raportów, dashboardów i analiz liczbowych wykorzystywanych czy to w sprzedaży, marketingu czy dowolnej innej dziedzinie biznesu. Warto sprawdzić jakie możliwości daje nam VBA w programie MS Excel oraz innych programach pakietu Office.