Kategorie
Ostatnie wpisy
- AI w marketingu: 6 wad i zalet do wzięcia pod uwagę
- Zarządzanie budżetem call center: Jak efektywnie obniżyć wydatki?
- Media społecznościowe w biznesie: platformy i ich potencjał
- Abonament dla firm – jaką opcję wybrać w zależności od wielkości przedsiębiorstwa?
- Project Management – studia dla przyszłych kierowników projektów!
Znajdź nas
-
AI w marketingu: 6 wad i zalet do wzięcia pod uwagę
Korzystasz z AI w marketingu? A może masz zamiar zacząć? Dowiedz się, gdzie leżą mocne i słabe strony tej technologii i gdzie może pomóc, a gdzie zaszkodzić.
-
Zarządzanie budżetem call center: Jak efektywnie obniżyć wydatki?
Sprawdź co składa się na koszty utrzymania call center oraz jakich oszczędności można tu poszukać, jednocześnie poprawiając zarządzanie budżetem tego działu.
-
Media społecznościowe w biznesie: platformy i ich potencjał
Coraz więcej firm zastanawia się jak wykorzystać potencjał marketingowy i sprzedażowy mediów społecznościowych. Do wyboru jest Facebook, Pinterest czy Twitter.
-
Jak świadomie wybrać kierunek studiów? Popularne kierunki!
Wybór studiów dla wielu osób nastręcza naprawdę sporo trudności. Jak się do tego zabrać, gdy czujemy pustkę w głowie? Jakie kierunki studiów warto rozważać?
-
Koszulki firmowe – kiedy przedsiębiorca powinien się na nie zdecydować?
Wyróżnienie się na tle konkurencji to jedno z najważniejszych zadań na wysoko konkurencyjnym rynku. Jednym ze sposobów, które warto poznać są koszulki firmowe.
-
Rodzaje kubków reklamowych, które ucieszą Twojego klienta
Marketing od dawna korzysta z możliwości jakie dają przedmioty reklamowe. Jednym z najczęściej wykorzystywanych są kubki, z których korzysta niemalże każdy.
-
Jak wybrać profesjonalne oprogramowanie dla sklepu?
Prowadząc sklep stajemy przed całym szeregiem wyzwań operacyjnych. Jednym z nich jest zarządzanie sprzedażą, w czym pomóc może oprogramowanie dla sklepów.
-
Reklamy Performance Max – ile warto przeznaczyć budżetu reklamowego?
Program Google Ads ulega ciągłym zmianom, aby lepiej spełniać potrzeby reklamodawców. Jedną z najnowszych zmian są kampanie samo-uczące Performance Max.
-
Przewodnik wdrażania BIMI dla identyfikacji wizualnej
Identyfikacja wizualna firmy to nie tylko wizytówki i papier firmowy. Składa się na nią również branding e-mailowy, który powinien być ciekawy i godny zaufania.
-
Sztuczna inteligencja w e-commerce: Przyszłość zakupów
Sztuczna inteligencja (AI) rewolucjonizuje e-commerce, otwierając nowe możliwości dla zakupów online oraz pomagająć w pozycjonowaniu sklepów internetowych.
-
Jaka metoda wydruku materiałów reklamowych jest najlepsza? Sprawdź!
Nowoczesne technologie przyniosły znaczące innowacje w dziedzinie druku reklamowego. Warto poznać współczesne możliwości i zastosowania druku reklamowego.
-
Wykorzystanie psychologii koloru w projektowaniu sklepów odzieżowych
Wiele sklepów odzieżowych wykorzystuje magię kolorów, aby przyciągać wzrok i pozytywnie oddziaływać na klientów. Dowiedz się czym jest psychologia koloru.
-
Promocja sprzedaży — czy gadżety reklamowe to dobry pomysł?
Współczesny marketing zapewnia bogactwo form reklamowych. Jedną z nich są gadżety reklamowe, które mogą służyć promocji, ale też być niezwykle praktyczne.
-
Kursy i szkolenia, które pomogą Ci poznać programy Adobe
Poznaj kursy i szkolenia z oprogramowania firmy Adobe, które pozwolą Ci rozwinąć swój warsztat twórcy kreatywnego i podnieść atrakcyjność na rynku pracy.
-
Co warto wiedzieć o badaniach ankietowych?
Zajmujesz się marketingiem lub sprzedażą? Poznaj czym są szybkie ankiety online, które pozwalają zbierać dane marketingowe oraz badać rynek.
-
Co to jest dropshipping? Jak zacząć dropshipping?
Dropshipping to popularny model prowadzenia handlu internetowego. Dowiedz się na czym polega oraz jak zacząć sprzedaż w modelu dropshipping?
-
Nowoczesne rozwiązania w reklamie wizualnej
Promocja usługi, produktu czy marki ma na celu zwiększenie świadomości, zaufania i sprzedaży. Dowiedz się jak reklama wizualna pomaga w osiągnięciu tych celów?
-
Polówki z nadrukiem – idealne na eventy firmowe
Organizujesz event firmowy? Koszulki polo pomogą Ci zeprezentować logo, slogan czy specjalną grafikę, aby przykuć uwagę i pozostawić trwały ślad w pamięci!
-
SEO lokalne – na czym polega pozycjonowanie lokalne?
Czym jest pozycjonowanie lokalne? Jakie korzyści firmie może przynieść SEO lokalne? Jakie działania należy podjąć, aby osiągnąć dobre wyniki lokalne?
-
Dlaczego warto aktualizować systemy CMS
Dowiedz się czemu warto regularnie aktualizować systemy CMS oraz jakie zagrożenia dla działania twojej strony internetowej i biznesu niesie brak aktualizacji.
-
Webinar – wszystko co chcesz wiedzieć o webinarach!
Dowiedz się czym są webinary, jak wygląda ich przebieg oraz poznaj wskazówki jak zorganizować skuteczny webinar, który przyciągnie wielu uczestników!
-
Jak dobrać odzież reklamową do specyfiki Twojej firmy?
Odzież reklamowa od lat stanowi skuteczny sposób na promocję firmy i oferowanych przez nią produktów lub usług. Czym kierować się wybierając odzież reklamową?
-
Jaka jest najlepsza strona internetowa?
Uruchomienie własnej strony internetowej to spore wyzwanie. Wymaga wiedzy, znajomości aktualnych trendów i standardów. Dowiedz się jak to zrobić dobrze?
-
Szkolenia stacjonarne z zakresu Google Ads – czy warto się na nie zdecydować?
Dostrzegasz potencjał tkwiący w Google Ads, ale potrzebujesz wsparcia w starcie z pierwszymi reklamami? Sprawdź szkolenia dotyczące Google Ads.