Kategorie
Ostatnie wpisy
Znajdź nas
-
Automatyczne zarządzanie cenami na Allegro
Automatyzacja cen to popularny temat w e-commerce. Czym jest repricing na Allegro i czy warto go stosować na najpopularniejszym portalu sprzedażowym w kraju?
-
Czytnik przewodowy, czy bezprzewodowy – który czytnik kodów kreskowych wybrać?
Czytnik kodów kreskowych pozwala zoptymalizować procesy magazynowe i sprzedażowe. Na rynku dostępne są czytniki przewodowe i bezprzewodowe. Który wybrać?
-
Skuteczne pozycjonowanie stron w Google: Praktyczny poradnik SEO
Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarkach, zwłaszcza w wyszukiwarce Google, jest coraz ważniejsze w konkurencyjnym świecie.
-
Media społecznościowe w biznesie: platformy i ich potencjał
Coraz więcej firm zastanawia się jak wykorzystać potencjał marketingowy i sprzedażowy mediów społecznościowych. Do wyboru jest Facebook, Pinterest czy Twitter.
-
Zarządzanie budżetem call center: Jak efektywnie obniżyć wydatki?
Sprawdź co składa się na koszty utrzymania call center oraz jakich oszczędności można tu poszukać, jednocześnie poprawiając zarządzanie budżetem tego działu.
-
Wykorzystanie psychologii koloru w projektowaniu sklepów odzieżowych
Wiele sklepów odzieżowych wykorzystuje magię kolorów, aby przyciągać wzrok i pozytywnie oddziaływać na klientów. Dowiedz się czym jest psychologia koloru.
-
Wykorzystaj popularność kawy i zainwestuj w stoisko z kawą
Kawa to coś więcej niż tylko napój. To swego rodzaju instytucja kulinarna i społeczna – dostarcza smakowych doznań oraz ułatwia kontakty międzyludzkie.
-
Promocja sprzedaży — czy gadżety reklamowe to dobry pomysł?
Współczesny marketing zapewnia bogactwo form reklamowych. Jedną z nich są gadżety reklamowe, które mogą służyć promocji, ale też być niezwykle praktyczne.
-
Co to jest dropshipping? Jak zacząć dropshipping?
Dropshipping to popularny model prowadzenia handlu internetowego. Dowiedz się na czym polega oraz jak zacząć sprzedaż w modelu dropshipping?
-
3 popularne szkolenia sprzedażowe
Zastanawiasz się jak podnieść umiejętności swoich sprzedawców i handlowców? Sprawdź 3 najpopularniejsze szkolenia sprzedażowe!
-
Szkolenia marketingowe w firmie
Sprawdź jakie szkolenia marketingowe pomogą Ci zaistnieć z twoimi produktami i usługami na rynkach krajowym i międzynarodowych?
-
Szkolenia z VBA (Visual Basic for Applications)
Język VBA stwarza bogate możliwości automatyzacji pracy z danymi i podniesienia poziomu i jakości przygotowywanych raportów, dashboardów i analiz liczbowych wykorzystywanych czy to w sprzedaży, marketingu czy dowolnej innej dziedzinie biznesu. Warto sprawdzić jakie możliwości daje nam VBA w programie MS Excel oraz innych programach pakietu Office.
-
Szkolenia z negocjacji – jakie warto rozważyć?
Negocjacje i negocjowanie są nieodłączną częścią biznesu. Negocjujemy nie tylko z kontrahentami i klientami, a też z pracownikami. Sprawdź jakie szkolenia z prowadzenia negocjacji pozwolą Ci rozwijać umiejętności negocjacyjne?