Szkolenia stacjonarne z zakresu Google Ads – czy warto się na nie zdecydować?

Szkolenia Google Ads

Obecnie usługa Google Ads uznawana jest za tę, która posiada największy potencjał w e-marketingu. To dlatego, że reklamy tworzone na tej platformie przynoszą firmom naprawdę duże zyski w porównaniu z innymi formami promocji. Nic więc dziwnego, że nawet przedsiębiorcy prowadzący niewielkie biznesy e-commerce zastanawiają się, czy warto inwestować regularnie w kampanie reklamowe Google Ads. Specjaliści w tej dziedzinie mają jedną odpowiedź – na pewno warto, gdyż dobrze skonstruowana reklama przyniesie o wiele większy ruch na stronie, co przełoży się na lepszą sprzedaż. Czy jednak powinieneś powierzyć tworzenie reklamy osobom z zewnątrz, czy możesz zająć się tym samodzielnie? To już zależy od Twoich oczekiwań. Z pewnością samodzielna praca z Google Ads będzie wymagała dużej wiedzy, dlatego konieczne może okazać się szkolenie.

Z jakiego szkolenia Google Ads warto skorzystać?

W Internecie natrafimy na wielu specjalistów, którzy oferują prowadzenie kursów online lub stacjonarnych dotyczących Google Ads, lub też sprzedają webinary o tej tematyce czy dostęp do stworzonych przed siebie tutoriali. Każda forma wiedzy jest odpowiednia i od Ciebie zależy, co wybierzesz. Przykładowo Jerzy Zieliński, który od kilkunastu lat zajmuje się e-marketingiem oraz SEO, regularnie organizuje szkolenia stacjonarne z zakresu Google Ads. Dzięki temu, że wcześniej już jest znany plan kursu, możesz zdecydować, czy jest to rozwiązanie, które Cię usatysfakcjonuje, gdyż dostarczy Ci odpowiednią ilość i jakość wiedzy, jakiej poszukujesz.

I tak podczas takich warsztatów Jerzy Zieliński aż godzinę poświęca na wprowadzenie do tematu – wyjaśnia, czym właściwie jest SEM, SEO, PPC, czym różnią się wyniki naturalne od płatnych, na czym polega tworzenie reklamy w Google Ads, jakie są zalety kampanii, a jakie może mieć wady. Szkolenie to jednak nie tylko teoria. Bardzo ważna jest przecież praktyka i tej tutaj nie zabraknie – omówiona w praktyce zostanie zatem nawigacja po koncie Google Ads, administracja konta, temat płatności i przeprowadzania weryfikacji. Po przerwie kawowej zaś, ze świeżymi umysłami, uczestnicy kursu będą mogli przystąpić do praktycznej budowy kampanii reklamowej Google Ads – począwszy od wybierania odpowiednich słów kluczowych, poprzez copywriting reklam, targetowanie kampanii oraz bieżące zarządzanie i analizę statystyk.

To oczywiście nie wszystko, ponieważ nie mogło zabraknąć omówienia różnych formatów reklamy, różnych modeli opłat (CPC, CPA, CPM), śledzenia konwersji w Google Ads, tworzenia celów oraz segmentacji kampanii poprzez efekty.

Bez wątpienia tak rozbudowane szkolenie przyniesie Ci oczekiwaną wiedzę oraz umiejętności, które pozwolą na samodzielne tworzenie kampanii Google Ads, ich optymalizację oraz analizowanie wyników.

Czytaj też: Szkolenia marketingowe w firmie.


2 odpowiedzi na “Szkolenia stacjonarne z zakresu Google Ads – czy warto się na nie zdecydować?”

  1. Google Ads jest rzeczywiście wciąż czołową technologią, ale jak Bing wprowadzi nową wersję wyszukiwarki opartą o AI to dużo może się na rynku wyszukiwarek pozmieniać.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *